Ayse_nur2204 8+2 haftalık gebeyim peçeteye çok az kahverengi leke gibi birşey geldi bu durumu yaşayan var mı aranızda
Gulbahar47 Ayse_nur2204 doktora git ne olur ne olmaz canım benimde öyleydi 2 haftadır kanamam var progestan verir ama bebiş iyi şükür
Heqiw Ayse_nur2204 Doktora git mutlaka.Bendede olmusdu 5.6 haftalarda dusuk riski varmis.Derman ve yatak rejimi ile gecib gitti sukur.Allah yardimcin olsun