D-ua Benim yeğenime down sendromlu dediler net ve %100 ama annesi kesinlikle ne test ne aldırmayı asla istemedi yeğenim şuan 16 yasında ve gaaaayet sağlam ve akıllı. O yuzden bazen diyorum acaba çok mıncıklatıyoruz o yuzden mi böyle duyuyoruz. Kızımada fkü diye bi hastalık var diyolardı oyle birşeyde yok allaha şükür.