Deletedmom_116 Kızlar Bebeğiniz önde gidiyormu gidiyorsa Haftasını yakalamasını için doğum tarihiniz değiştim mi bizim gibi bizimkide en az üç hafta önde ve tarihimizi değiştirdi doktorlar … Ve geçen hafta 3170 Gr falandı hızla kilo aliyo bu gidişle Sezeryana doncke diye korkuyorum sizd edurumlar nedir ?? 37+4
ardensmom34 Deletedmom_116 nasıl değiştirdi doğum tarihini bizşmkide önden gidiyoda bende takılmaya başladım bu konuya ne dedi doktorunzu acaba
yasemin1622 Deletedmom_116 28+3’de 30+6 çıktı doktor tatlıyı hamur işini kes dedi tabi daha doğuma var bizim o zamana kadar ne olur bilmiyorum
usenmedimyaptimbirvelet Deletedmom_116 2 hafta önden gidiyordu 10 gün erken doğdu 38+4te 3600 olarak doğdu doğum tarihinde değişme olmaz dedi doktor. Başlık aça aça doğurcan çocuğu valla chdjdn
Deletedmom_116 ardensmom34 Bastan beri öndeydi iki hafta Sona doğru haftasıyla uyumlu olmazsa değiştiririz mecbur demişti Hicbi.sorunum yok şeker vs . Neyse Doğuma yaklaştıkça ara açıldı Üç hafta oldu üç hafta kadar tarihimi degistirdi üstüne görme vs olabilir dedi . Üç haftadan fazlası var aslına ama düz üç hafta olarak değiştirdi . Eğer baştan sona kadar uyumu yakalmiyosa değiştiriyorlar mis tabi doktorların hepsi aynımı bilemem
Deletedmom_116 yasemin1622 Benim en baştan beri 13 haftalıkken beri önde Gidiyo belki daha öncelerde de olabilir kontrole görmediğinden bilmiyorum . Düzene girmedi İkiydi üç haftaya çıktı Ve son zamanlarda uyumu yakalamadigi için Tarihimiz değişti
ardensmom34 Deletedmom_116 bizimki 24. Haftadan sonra hep ilerde olmaya başladı 32 de haftasıyla uyumluydu 35 den sonra yine öne geçti 3 hafta önde şuan bizde öyle bişey olmaz ozaman sizinki baştan beriymiş çünkü
yasemin1622 Deletedmom_116 benim ilk kez bu kadar öne geçti normalde hep 4-5 gün önde çıkardı ona normal diyodu doktor bu sefer dikkat etmemi istedi
yasemin1622 Deletedmom_116 kontrole gittiğimden beri yediklerime dikkat ediyorum bu ay kendi kilomda çok hızlı artmış zaten onun içinde dikkat edicem artık 😁
Sukran-ahmet Deletedmom_116 bana da 2 hafta önde demişti öyle olduğu zaman 2 hafta erken mi geliyo canım anlamadım???
Deletedmom_116 ardensmom34 Belli olmaz son zamanlarınzda Olabilir benimki gibi Sende şeker vs varmiydi
Deletedmom_116 usenmedimyaptimbirvelet 😂😂 benimki baştan beri önde gidiyo adet tarihini çekti öne dogsunda başlık açarım cokcana
Lilyumfokimum Benimki hiç önden gitmiyordu hatta 34’de doktor kilosu alt sınırda dedi ben başladım kalorili şeyler yemeye son gittiğimizde 37. Haftada 39 gözüktü ve kilosu 3.600’dü 🙊 doktorum vur dedik öldürmüşsün dedi bende şimdi ne olcak bilmiyorum daha da alıyordur heralde 🤷🏼♀️
mho0910 Lilyumfokimum ne yiyip ne içtiniz Allah aşkına benimle paylaşın 😂 şuan 8 haftalık hamileyim ilk oğlumda hep geriden geldi sonunda da gebelik zehirlenmesiyle erken doğurdum 1500gramdı Şuan 2. Ye hamileyim aynı şeyleri yaşamak istemiyorum
Bfmom Deletedmom_116 36+4 de bizimde 3100 dü kilosu. Dogum tarihini degistirmedi ileride de demedi. 38 de gittim 3200 dedi kilosu. Bi öncekinde 10 günde 500 gram almıştı. Simdj 10 günde 100 gram almış. Cihazlar yanlış ölcebiliyor kilosuna takılma dedi bana
Deletedmom_116 Bfmom benimki 37+4 gorunuyo iki farklı acile 4 doktora göründüm en az normalde 34+4 falan olması lazımdı 😬😬
Failknr Deletedmom_116 benim de 3 hafta önde( bugün gittik en son doktora) tekrar kontrol etti başta hata mı ettik diye ama doğru yazılmış, değiltirmedi, hep zaten önde çıkıyordu bizim gelişim de hep ilerde çıkıyordu, şuan 33 ama 36 gibi gelişimi
Deletedmom_116 Failknr Bebisler aceleci yahu😁 Benimki de öyle gelişimi önde Baştan beridir öndeydi son zamanlar iyice fark attı bı hafta on güne gelir dediler en az dört beş doktor gördü hepsi aynısını dedi gelmezse getiririz dediler😬😬😬
Failknr Deletedmom_116 benim sezeryan olmak zorunda bi de o sıkıntı biraz Önceki doğum öok yakın dikişlerden dolayı:)