Kızlar 38+6’yım dün çatı muayenem vardı 2 cm açılmam vardı eve geldiğimden beri de sürekli sancılarım var. Gece düzenli olarak 10 dk bir sancı geldi, bizde sancılar artınca öğlen meryem ana otunu suya koyduk şu an neredeyse tamamen açıldı ot fakat benim sancılarım geceye göre daha düzensiz ve seyrekleşti yani 10 dkda bir olduğu da oluyor 25 dkyı bulduğu da. Bu otu hastaneye gidince mi suya koymak gerekiyordu acaba yoksa açılmam olmuş mudur gerçekten sizce🥲