Nihalhs_ başta ilk verdiği fitili kullanmadım sonra kokuda oluşmaya başlayınca koku varsa bakteride vardır dedi tekrar aynı fitili verdi bu sefer kullandım ama doktora üstüne basa basa sordum fitilin bir zararı olurmu diye olmaz dedi kullandım geçti bir süre sonra tekrar etti ama antibiyotik yazmadı fitil yazıyor sadece