Demsi_83737 Canım daha ilk deneme diyorsun zaten doktorlar 1 yıl olmamasını normal karşılıyor bu kadar kendinizi odaklayıp stres yapmayın insanlar senelerce uğraşıyor burada görüyorum daha deniyeli 6 ay olmuş bittim olmuyor ümitsizim yoruldum demeye başliyorlar şaka gibi bu ne acelecik anlamıyorum insanlar hem kendini hemde evliliğini strese sokuyor ve stres bütün vücudu etkiliyor 🙏 inşallah güzel haberler alırsın Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🙏