Merhaba kızçelerrr. Uzun zamandır burada detaylı ultrason için doktor araştırıyordum ve sonunda dün buldum bugün için randevu aldım ve gittim. Kuzenimin staj yaptığı hastaneydi ve genelde çevremdeki hastanelerde radyologlar bakıyordu ve erkek istemiyordum. Şükür ki kadın doktor buldum ve şansıma perinatologdu🙏 Kendisinden çok memnun kaldım Biruni Üniversite Hastanesi’ne gittim evime uzaktı ama arabayla 40dkda gittik trafikte. Doktorun ismi Prof.Dr. Ayşe Kafkasçı o kadar iyiydi ki randevuma trafikten dolayı geç kaldık biraz ama bi sorun teşkil etmedi kaydımız oluşturuldu içeri alındık. Fiyatı da 1500 dü bu arada bunu da söyleyeyim. Bütün organlarını tek tek inceledi ayak el iç organlar kafatası yüz her yere baktı oğlum çok şükür gayet iyi bir sorun gözükmüyor dedi maşallah 🧿💙 En son olarak rahim damarlarına bakalım dedi sol taraf gayet iyi çıktı fakat sağ rahim damarım yani plesentayı besleyen damar soldakine göre daha dirençliymiş coraspin kullanımında düzelir korkma dedi. Dosyalarımı hazırlamak üzere dışarda bekledik. Gayet güleryüzlü yaklaştı ilgisinden memnun kaldım. Dosyaya da 2 tane büyük renkli yüzünün resmini koymuşlar, 2 tane siyah beyaz, ultrason CD si, ve ultrason raporu ile doktorun görüşleri yazıyordu. Kendi doktoruna danışmadan kullanma dedi haftaya doktora gideceğim bakalım. Bebeğimin sağlıklı olması beni mutlu etti giderken en kötü ihtimalleri ister istemez düşünerek gitmiştim malesef insanın aklına geliyor. Eşim de ayrı ekrandan izledi ben ayrı ekrandan gayet güzeldi. Belki doktor arayanlara yardımcı olurum ben çok aramıştım ama çok şükür iyi birine denk geldim gitmek isterseniz telefonla hastaneyi arayıp hemen randevu alabiliyorsunuzz 💓💓 öpüyorum hepinizii 🥰🙏🧿