Deniz7 merhaba bendede 50 gramlık yüklemede 158 çıktı. Kesin teşhis için 3 gün sonra gel 100lük yükleyelim dedi. Bende endokrine gittim tekrar yükletmek istemiyorum başka çaremiz yok mu dedim. Açlık şekerimi ölçtü sonra bol kalorili bi kahvaltı yap dedi pığaça tereyağ bal falan çok hareket etme yedikten sonra gel 1. Aaat ve 2. Saat tokluklarına bakıcam dedi. Öyle yaptım bende. Sonuçlarım iyi çıktı ama yinede diyetisyene gittim bi liste verdi onu uyguluyorum. Ölçüm cihazı aldım sabah aç sabah tokluk 1. Saat 2. Saat ve akşamlarıda aynı şekilde yapıyorum. 120’yi geçmedi çok şükür. Kesinlikle şekerli hiçbir şey yok makarna pirinç patates havuç yok. Meyve günde 2 porsiyon onuda yerken yanında mutlaka süt veya yoğurt veya badem tüketiyosu n. Aslında tamamen sağlıklı besleniyoruz sonra normale dönüyor Allahın izniyle.