Kızlar 22+5 haftalığım göbeğim hiç yok denecek kadar az yani çok dar giyince anca belli oluyor Mersin’de yaşıyorum hamile çekimi yapmak istiyorum ama malum Mersin sıcağı fena karnım tam olarak ne zaman çıkar sizce temmuz ağustos sıcağında çekim yapmak istemiyorum zaten tesettürlüyüm birde bu sıcakta çekim yapmam zor olacak ilk gebeliğim diye mi böyle çıkmadı karnım acaba