Zeynozeyyo düşündükçe gelmez canım düşünme bence. Dün gittim doktora ben de. Düzensiz sancılarım vardı dün, ki hala devam ediyor ama düzensiz hep. Elle muayene etti doktor, bebek kanala girmemiş falan dedi. Açılma da yok dedi. Ama bugün nişanım geldi aniden, hiç belli olmuyor yani