MerveSoner45 enfeksiyon var Bnde ama aynusını yaşıyorum maalesef haftalardır acaba sancım mı geliyor dşye 35. Haftaydı hastaneye gittim ama enfeksiyondan değil bence benim bebek hareket ettikçe yani diyorum çoktu çıkacak ama gittim hiç bir sorun yok açılma yok sancı çok az var ddi eve geldim Simdş aynu şeyleri yaşayınca korkmuyorum normal deyip :)