Sareee39 Kızlar 12+3 deyiz ve ben 7/24 limonu tuzlayıp yemek istiyorum ya daha önce böyle bişey yoktu benim gibi olan var mıııı
Yenibirannee Sareee39 bende hep ekşi seyler seviyorum. ALLAH’TAN erik cikti da biraz rahatladim. Limon da yerim ama 😁😁😁 18. Haftamdayim
Asena23 Sareee39 ben her gün yiyorum😂😂 limon kanı cıvıklaştırır pek iyi demiyorlar ama ben de limonlu tuz cok yiyorum
Burnumageliyoduslkmsn Yenibirannee of tuza banıp banıp kalkayimda alayım 😁😁 yarın 38 oluyoruz 😁😁😁 tansiyonum zaten hep düşük tuzda serbest 😁😁
Bernasnli Benim rüyalarıma bile erik giriyor ya. Oysaki ekşi kız tatlı oğlan derler tam tersi bende 😂
Sareee39 Burnumageliyoduslkmsn aynı ben benimde tansiyon hep çok düşük çıkıyor tuz serbest bende değerlendiriyorum napayım kızımın canı limon istiyor hep demek ki 😂
berceste5155 Sareee39 ben 9 ay boyunca yedim tabakta hazır doğranmış limon bulunduruyordum canım isterse hemen yiyim diye o kadar canım istiyordu doğum yapalı 7 ay oldu şimdi de limonlu bir şey yiyemiyorum salata da limon olsa onu bile yiyemiyorum
__mom1 Ben cinsiyeti öğrenene kadar hiç ekşi yiyemedim zaten midem berbattı. Ne zamanki kızı duydum 2 haftadır. Erik yanına tuzlu limon yiyorum 🤣
Minaesra Sareee39 kız Allah seni ne etmiye ağzım sulandı yaaa, hamileliğimin başında sürekli yerdim ödem toplayacam diye çok korktum ama çok şükür hiç bir şey olmadı 😂 ye ama dozunda ye 🙊
Sareee39 Minaesra ay valla ben her gün 1 limonun yarısını suya sıkıyorum yarısını dilimleyip tuzluyorum tansiyon da hep şok düşük çıkıyor sonum ne olur bilemem 😂
Zuhreeumrn Kaç gündür yarım limonu tuzlayıp yiyordum, bugünde erik tuzladım tuzladım yedim. Hala istiyor canım. Midemi ekşitecek safra yapacak diye korkuyorum normalde yapıyordu çünkü.