Hvvnrcn 38*2 haftalık hala bebek kanala girmedi nstler ilk çekimde iyi çıkmıyor verniks tabasi yoğun ya da kakasını yapmış olabilir ne yapicam bilmiyorum strese girdim sezaryen olmak istemiyorum