gulnurkrms 20 hafta oldum bugün 2.gebeligim ama bebeğim yok denecek kadar az hareket ediyor ilk gebeliği unutmuşum neydi nasıldı ama 2.de daha çok hissedilir diyorlardı siizn durumlarıniz nedir
YuvarlanamayanPaanda gulnurkrms her bebek farklı bazısı çok hareketli bazısıı etmez günde 3 4 kez ediyorsa yeter
Erbasc gulnurkrms bizde de oluyordu bu haftalarda çok sık hareket etmez zaten 27 haftalık olacaz bazen o kadar az hareket ediyor ki korkuyorum ama yine de strese girme bi baktır istersen bende hareket etmiyor diye gitmiştim o haftalarda