adatuna Nefised ben böyle eşyalardansa bebişim adına bağış yapmayı daha güzel buluyorum bunlar bir şekilde kullanılıypr atılıyorlar ama yine de güle güle kullanmayı nasip etsin allah
melissyildirimm Nefised https://imgyukle.com/i/rRtVEY https://imgyukle.com/i/rRtE8q https://imgyukle.com/i/rRtnL0 Bende rezene yeşilçay ve büyülü bohça çayları yaptırdım ☺️☺️ yanında bir de çikolata vereceğim
Nefised adatuna tabi o sizin kararınız dilediğinizi yapmakta özgürsünüz sizinki de çok güzel bir düşünce 😊
perapoyraz Nefised amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım :) anasayfada aratma kısmının üstünde resim ekleye bastım ordan yönlendirdi fotoğrafı ekleyip linki kopyalayıp buraya yapıştırdım :)
Ebrulicee Bende bu aslanlı magnetten yaptırdım ama hala gelmedi beklemedeyim hastaneye gelen misafirler içi ayarladım