Ecece Merhaba Kızlar çok mutluyum 5+3 oldu kese göründü bebek için 2 hafta sonra gidicez doktor dış gebelik değil bide kesinlikle kimyasal gıdalar yeme dedi hep birlikte dikkat edelim artık bebişlerimiz için yediklerimize 💕
Yelizbck Ecece hatta 2 hafta sonra kalp atışlarını bike duyabilirsin 🤗 hayırlısı olsun Rabbim kucağına almayı da nasip etsin 😘
Ecece songul123 amin canım hamile kalmak isteyenlere bebek hamilelerede sağlıcakla doğurmak nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻💕
Aslannnn Ecece bende dün gördüm canım seninle ayni zamanda görmüşüz 😄 Benimde kontrolum 2 hafta sonra 😉 insallah bebeklerimizide görürüz ❤
Meryemkpl Rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin isteyen herkese nasip etsin inşallah herşey gönlünüzce olsun 🤗❤️