Herkese selam kızlar. Burda okuyarak ve çok korkarak girdiğim çatı muayenesinden çok şükür ağrısız kolay bir şekilde çıktım. Herkesin acı eşiği farklı ama dayanılmayacak kadar bişey değilmiş. Devlette doğuma kadar çatı muayenesi olmadığını duymuştum ben devlette oldum. Lakin 39+5 olmama rağmen sadece 1,5 - 2 cm’lik bir açılmam varmış 🥺 Şimdi sizden güzel tavsiyeler bekliyorum tecrübeli annelerim, anne adaylarım. Var mı çatı muayenesinden sonra doğumu tetiklenen 🙈😂 Doğumu hızlandırmak için ne yapmam gerek 🌸🌸🌸 Rabbim hepimize bebişlerimizi sağlıkla ,sıhhatle kucağımıza almayı nasip eylesin 🤲🐣