Mavi05 benimde riskli cikti. 37 yasindayim. Yüksek olasılık yaştan cihaz otomatik olarak veriyor dedi doktorum amniyosentrz ya da gen testi onerdi. Ama ben nükleer tip uzmanına gittim. Detaylı bakti yüzde 90 sağlıklı dedi. 20.hafta da da detaylı usg ye girdim o da aynisini söyledi. Zaten bisey olsa da onu bana Rabbım verdi emaneti. Devam ederdim. Güzel düşünelim güzel olsun sağlıkla kavuşalım bebislerimize insaallah 🙏