ElaytA Kızlar yarın 28 hafta olacağız kısmetse doktor randevumuz da yarın son bir haftadır bebis karnımda toplaniyo ve bayagi acı veriyor😃 hareket etmesi hosuma gidiyor da Yaşayan var mı normal mi bu sizce
zumre_nur_47 ElaytA evet bende o haftalarda çok yaşadım sadece bir yerde toplanıyor bu canımı ağritsa da hoşuma gidiyordu
Erbasc ElaytA bende baya erken başlamış 25 haftada başladı bende çok korktum önce acile gittim ama problem olmadığını söylediler 26 hafta bitmek üzere hala oluyor korkuyorum da açıkçası
Bet1 ElaytA bebeğin bir yerde toplanıp karnın sertleşmesi kasılma oluyor. Bu durum erken doğum belirtisi olabileceği gibi bazen doğuma hazırlık olan yalancı sancılar da olabiliyor bunu doktor bilir doktorunuza gittiğinizde mutlaka danisin
Bhrakdnz ElaytA bende hastanede yatıyorum şu an doğumhanede ebeler söyleyince öğrendim. Alttan muane ettiler rahim ağzı da kısalmış yani erken doğum olabilir dendi sizde dikkat edin ama doktor kontrolünde sorun yine
ElaytA Erbasc yarın bende doktora gidicem sorucam. Insaallah bisey yoktur. Sağlıkla kavusuruz insaallah hepimiz bebislerimize🙏
ElaytA Bhrakdnz tamam çok geçmiş olsun size de insaallah hepimizde zamaninda sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize 🙏🌸
Erbasc ElaytA yani şöyle ben 18 haftada kullanmaya başladım şuan 27 ye girmek üzereyiz bu hafta bi etkisini görmüyorum ama diğer haftalarda baya rahatlatmıştı beni
SELb Aynı şeyi yaşadım dün kontrolümde doktoruma sorduğumda bu haftalardan sonra günde 8-10 kasılmanın normal olduğunu belirtti. 😇