40+3teyiz yarın son kontrole gelecektik salı gününe kadar gelmezse yatışım yapılacaktı. Sabah 11 gibi suyum sızıntı gibi gelmeye başladı ilk başta anlamadım ne olduğunu sonra artarak geldi ve tutamadım. Hastaneye yatışım yapıldı şuan suni sancı veriyorlar 3 cm açığım var. Dua edin lütfen sağlıcakla oğluma kavuşayım 🤍🥺