YuvarlanamayanPaanda Kızlar kimyasaldan ne kadar süre sonra adet gördünüz ve ne kadar süre sonra gebe kaldınız ✨️👋
snmprlk_ YuvarlanamayanPaanda ben hemen sonraki ay regl olmustum , doktorum 1 ay dınlenmemı ıstemıstı , ondan sonrada 9 ay sonra hamile kaldım tekrar:)
Adenks YuvarlanamayanPaanda bi ay sonrasında adet oldum 4 ay sonrasında hamile kaldım şuan 7 haftalık hamileyim. Benimde doktorum korunma hemen olur demişti ona rağmen olmadı nasip şimdiyeymiş
YuvarlanamayanPaanda Edaozkan benım adet günüm ama hiç belirtim yol normalde çok belim ağrır test yaprım yok
fztanne_ YuvarlanamayanPaanda canım kaç gün geçti senin kimyasal üzerinden bilmiyorum ama ben şöyle söyleyeyim kimyasalda 20 güne yakın kanamam oldu. Bunlarla totalde 45günü bekliyordum. Öyle yazıyordu nette. 35.gün test yaptım direk çıktı çift çizgi
YuvarlanamayanPaanda snmprlk_ doktorum hiç korunma dedi sıkıtnı yok dedi ne adet var ne hamilelik şuan
YuvarlanamayanPaanda fztanne_ 15 Nisanda kanmam başlado 5 -6 gün sürdü sonra kalmadı gün aşırı ilişki oldu hep korumasız bu gün tahmini adet günümdü yani uygulamaya göre ama gelen giden yok erken gebelik taprım sabah oda yok
YuvarlanamayanPaanda Adenks öyle nasipten öte yol yok ama ben bebek yoksa adetim nasıl olur diye bekliyorum
YuvarlanamayanPaanda fztanne_ inşallah bakalım adet gelmezse öyle yapacağım artık benimde aklım karıştı
minikmucizeemaak YuvarlanamayanPaanda Aralık da kimyasal geçirdim Ocak da regl olmadım şubat 6 sında oldum. Bu sürede adet olmayınca polikistik över başlangıcı oldu, Şuan 9+3 haftalık hamileyim 🥰
YuvarlanamayanPaanda minikmucizeemaak bende zaten vardı yıllardır ileri derece değil ama sürekli dk hapları tarlusal ile adet görüyordum en son düzeldi dedi dr adet düzene girdi kimyasal yaşadım tabi bu süreçte bir oğlım bir kızım var 7 yıllık evliyim ama bekarloktan veri pco var diyorlar bana
minikmucizeemaak YuvarlanamayanPaanda Bende yoktu ilk adet zamanı düzensizdi sonra hep düzenliydi kimyasal olduktan sonra bozuldu
Sabina13 YuvarlanamayanPaanda subat ayinda kimyasal oldu nisanda adet oldum son kez..suan yine hamileyim..daha cok yeni ayni koyulukta cikmasina ragmen her gun test yapiyorum.ya yine kimyasal olur mu diye…korkulacak bir sey deyil…daha kolay hamile kaliniyor
YuvarlanamayanPaanda Sabina13 evet dr de öyle dedi sağlıklı ve hemen gebelik olur dedi ama bilmiyorum hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah