Kızlar ben 6+2 haftalığım kahverengi lekelenmem olduğu için doktorum progestan verdi ve çok yorma kendini dedi. 1 tane oğlum var 3 yaşında baş edemediğim icin annemde kalıyorum çok yorulmamaya gayret ediyorum ama bugun baktığımda hafif bir kahverengi akıntım vardı sizce ne yapmalıyım. Oğlumda da oluyodu aynı lekelenme neden bunda düşük tehlikesi dendi anlamıyorum bunu yaşayan varmı aranızda ?