Moomlifee evet normal dogum agrili bi surec ama normal dogurma gibi bi imkan varsa yani herhangi bir sıkıntı yoksa tabikide normal dogum bebek ciktiktan sonra kuş gibi hafifliyor butun o cektigin sancilari unutuyorsun bence herhangi bir risk yoksa sezeryan olmamali tabiki yinede size.kalmis bisey doguracak olan sizsiniz. Ben normal dogum yaptım ilk bebegimi ve benim bazi sorunlarimdan dolayi evet zordu simdi ikinciye hamileyim zor olmasina ragmen yinede bi risk olmadigi surece normal dogum istiyorum