Minmini ben de genelde sağa yatıyorum bu aralar büyüdüğümüz için sanırım rahatsız olursa vuruyor hemen diğer tarafa dönüyorum gece uyandığımda genelde sırt üstü uyanıyorum sertleşiyor uyanıyorum
Doktor videoları izlediğimde zaten olumsuz bir şey olursa rahatsız olup dönersiniz demişti bence çok kasmayın yine uyumadan sola dönün gece olursa da yapacak bir şey yok ben 33. Haftamdayım şimdiye kadar bir problem olmadı çok şükür