23+2 deyiz, ilk hareketlerini 19da hissetmiştim. Şu son iki haftadır hareketleri çok net keskin acı verici ve düzenli. Çevremdeki herkes erken olduğunu bir an önce doktor ile görüşmem gerektiğini söylüyorlar. Yani ilk gebeliğim ben burada anormal bir durum göremedim. Yardımcısı olur musunuz ?