gamze_harun3003 canım Bn Diyarbakır da yaşıyorumdum depremden dolayı tayin yazdık Aksaraya ailemin yanına geldim bir kere Şerife hocaya bir kere de Fatma Betül hocaya bide nazlı hocaya muayene oldum girişim hiç olmadığı için bnden önce kan ve idrar aldılar hamilelik bilgilerimi girdiler sisteme 12 mayıs günü dogum yaptım zaten dogum için acile gidiyorsun ordan seni dogum haneye gönderiyorlar ebeler yaptırıyor doğumu çokta güzeldi Allah razı olsun bnle çok ilgilendiler Bn korkuyordum devlette dogum yapmaktan ama iyi ki yapmışım diyorum.. Özele 11-12 bin tl para vermekten kurtuldum Diyarbakır da olsa idim orda özel de 5 bine yapacaktım burası gereksiz bir pahalı bence git devlette yap doğumunu