Bet1 Leylaates nst için ayriyeten randevuya gerek yok doktora muayne olmaya girince doktor nstye yönlendiriyor nst sonucunu da doktora goturuyorusunuz
hunilimom Leylaates önce benim hastanede kayıt olmak gerekiyor doktoruma randevu alıyorum oda musaitse nst cekilip sonra doktora gidiyorum
Leylaates Fadime5656 ilk gidişimde aldım randevu öyle gittim başladım nstye fakat her hafta gideceğim için randevu almak tuhaf geldi bana
Leylaates Gunes17 randevu alman gerekiyo dediki danışmadakiler bulamazsan acilden giriş yaparsın dedi o yüzden burdan da sormak istedim