Zehramec Kızlar selam 33+4 haftalık gebeyim ara ara afet sancısı gibi sancım oluyor geçiyor yalancı sancı dedikleri şey bu mudur acaba
minikoannesi123 Zehramec ben de 32. Haftadayim, aynısı bende de var maalesef. Doktorumla görüştüm bugün özellikle geceleri olmak üzere yalancı sancılar normalmis. Bebek kafasını döndüğü için benim alt karnım aciyor da direkt
27ozlem Zehramec ben de yaşadım aynısını aynı gün içinde birkaç kere oldu endişelendim ama bir daha olmadı 33+1 im
busranne96 33+6 aynı adet sancısı gibi agrıyı bende 2 akşamdır yasıyorum sanırım yalancı sancılar bunlar
Kirmizibalik1 Banada bu gece oldu uyku sersemi eyvah adet oluyorum diye düşünüyordum 😁 cok sancili gectigi icin eyvah diye karsilarim genelde cunku 😁😁 sabaha karsi hamile oldugumu hatirladim wc kalkinca. 32.hafta bitiyor 🥲