yesim_1738 bir de şey vardı, eğer enfeksiyon hamilelikte kapıldıysa eğer, kalbi durabilir ya da detaylı USG da organ eksikliği görülebilir, ya da başka sıkıntılar çıkabilir. Çok şükür hepsi iyi. 30. Haftaya geldim zaten, bir tanesi mutlaka görünürdü dediler. Çok şükür herşey yolunda gidiyor.