Hep okuyordum hikayeleri ve bende yazacağım diyordum işte vakit geldi 🙏 14 Nisan günü aldım oğlumu kucağıma 💙kızımı 9 yıl önce almıştım aradan uzun zaman geçmişti..ilk sezeryanım genel anestezi ile olmuştu bu sefer bende doktorumda spinal istedik. Ameliyat sabah 08:30 saydı, dolayısıyla sabahın köründe gittik hastaneye. Kızım 9 yaşında , nasıl heyecanlı 🤩 tanınan bir özel hastanede doğum yaptım.kaydımız oldu damar yolu açıldı. Eşimde girecekti ameliyata, aileme el sallayıp gittik. İkinci doğum evet ama heyecandan ölüyordum yine😄neyse ameliyathane buzzz gibiydi yine. Erkek bir hemşire geldi oturur pozisyonda eğildim, daha önce görüştüğüm anestezi doktoru bayan geldi ve ilk önce uyuşturucu lokal iğneyi yaptı, ve arkadaşlar o spinal iğnesini tekrar tekrar soktu çıkardı 😓daha önce görüştüğümüzde sırtıma bakmıştı, omurlarım mı sıkmış yamukmuymuş bilmiyorum☹️hemşirelere bi doktor adı söyledi onu çağırın dedi, başka bir anestezi doktoru geldi, dedi ki birde sen bak, o doktorda bir kaç defa denedi, bu arada beni düşünün nasıl gerildim😥iğne acıtmıyor öyle korkmayın benim defalarca denedikleri için stresten öldüm ben🥴dediler ki genele döneceğiz galiba, ya hayır dedim, o kadar bebeğimin doğum anını göreceğime odaklanmıştım ki, birde eşim ameliyathanenin diğer tarafında hazırlanmış içeri girmek için bekliyor, herşey hazır ama iğne olmuyor😞 sonradan gelen doktor tamam son kez deniyorum dedi biraz yukardan deneyelim fln dediler, bu arada o lokal iğneyi 3-5 defa daha yaptılar neyse o anda dua ettim Allahım ne olur olsun diye..ve doktor oldu sakın hareket etme dedi🙏hemen yatırdılar beni , doktorum ve eşim geldi,hissediyor musun dedi doktorum hayır dedim. Veeee doktorum ayy pamuk gibi bembeyaz bir bebek bu diye oğlumu gösterdi☺️hemen bekleyen çocuk doktoru ve hemşirelere verdi. Bakımını yapıp getirdiler, göğsüme tuttular emdi ama geldi mi süt bilmiyorum. Çok özel bir andı, unutulmaz..dikim kısmında seni biraz sakinleştirelim dediler, yarı uykulu bir hale geçtim.sonra bekleme odasına aldılar, titreme geldi bana,verdikleri anestezidenmiş, başka bir ilaç yaptılar geçsin diye, üşüme titremesi değil vücut titriyor değişik bişey. Özetle spinalde korkacak bişey yok, benim iğnenin olmaması istisnai bir durum,sonrasında baş ağrım olmadı, sonda uyuşunca takılıyor, çıkarırlarken de hiç acımıyor. Gelelim sonraya.. kızımda hiç ağrı çekmemiştim bu sefer ağrıdan acıdan konuşamadım bile. Sebebini sonradan anladım, kızımda bir ağrı kesici seti var onu takmışlardı ağrım oldukça sürekli basıyordum ilaç geliyordu. Bu sefer iğne yaptılar sadece. Spinal etkisi hemen geçti bir saat sonra ayaklarımı oynatıyordum.hemşireye dedim çok kötüyüm daha başka bişey veremeyiz dedi. Çok sonra doktorum geldi ben ağlıyordum ağrıdan, dedim o ilaç neydi ilk sezeryanımda hiç böyle olmadım. Efendim artık onu hastanelerde sezeryan sonrası vermiyorlarmış bağırsak hareketlerini engelliyormuş kuvvetli bi ilaçmış vs.. ben istiyorum dedim getirip taktılar. Zaten ameliyattan iki saat sonra gazımı çıkardım ben. Neyse artık akşam üstü 5 gibi hafifledi biraz ağrım normale döndü. Eğer çok ağrınız olursa isteyin valla hiç çekmeyin, gelen gidenle konuşamadım o ağrılar yüzünden.ameliyat öncesi gerekirse sorun hangi ağrı kesiciler veriliyor diye. Benim tüplerde bağlandı acaba dedim o işlem yüzünden mi çok ağrım oldu. Bilmiyorum 🤷🏻♀️ oğlum pazar günü bir aylık oluyor 💙🧿 bu taraftan tüm hamişlere sesleniyorum sezeryandan korkmayın. Sorusu olan varsa fırsat buldukça yanıtlarım, malum bebişle hayat kolay değil ☺️🐣🧿