Hamişler ve çocuğu olanlar. Siz Gebeliğinizde antibiyotik kullandınız mı? Bugün bana doktor augmentin yazdı çok kötü enfeksiyon geçiriyorum ateşim çıkıyor. Doktor bebeğe zarar vermez dedi 5 gün kullan bırak dedi. Tam tersi enfeksiyon bebeğe zarar verir dedi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?