tunahansmom Kızlar çarşamba günü beta 266 ydı bugün hafif kahverengi akıntı geldi beta baktırdım 226 çıktı 😔
designermoms tunahansmom ben de yaşadım geçen sene kimyasal gibi görünüyor çok geçmiş olsun 😞 ama kimyasal yaşamanız bile gebe kalabildiğiniz anlamına geliyor hatta önümüzdeki ay gebe kalma ihtimaliniz daha yüksek stres yapmayın umutsuzluğa kapılmayın 🌸
znkara tunahansmom malesef kimyasal gebelik geçiriyorsunuz adet kanaması gibi olacak ağrınız olabilir endişelenmeyin geçmiş olsun