Sazem Kızlar detaylıdan çıktım hersey normaldi ama beynın ıkı tarafında küçük kist gördü doktor bunu yazmak zorundayım dedı geçer gibisinden konıstı ama moralım cok bozuldu var mı yasayan benıö gibi:(
Mom__00 Sazem evet canım benim bebeğimde de çıktı detaylıda görüldü 30.haftamda geçti.merak etmeyin sizin de geçer
TheMuhtesem Sazem benim 16.haftada görüldü 20.haftada geçti, ek bir bulgu yoksa önemli değil doğuma kadar geçer demişti, 2li tarama temizse için rahat olsun
Dra21 TheMuhtesem şuan bendede görüldü 18. Haftada korktum biraz doktor genelde kayboluyor dedi ama kaybolmazsa trizomi riski dedi korkmadım değil fetal dna yaptırabilirsin dediler😞