leylaAraf Merhaba kızlar 6gun önce 9haftalikken düşük yaptım kalbi durdu doktorum hemen çocuk düşünebilirsin sorun yok dedi ama benim aklıma takıldı bazilwr binkac ay beklemem gerek diyor ama benim doktorum sorun yok yapabilirsiniz dedi bizde hemen istiyoruz acaba yapsak hemen olurmu.Birde düşük yaptığım gün regl gunumdu regl geçmesini beklemem gerekmi tekrar
Prensesannesi96 leylaAraf geçmiş olsun canım .. Allah en yakın zamanda yeniden nasip eder inşallah.. benimde öyle oldu aaama kürtaj vs olmadım kendinden gittiği için bana ds ara vermene gerek yok dedi doktorum ben üzüntüm geçsin dşye korktum ve 4 ay falan istemedim sonra istedik o ayda kimyasal gebelik geçirdim sonraki ayda adet görmeden hamile kaldım :)
1prens-annesii leylaAraf ilk gebeliğimde benim de öyle olmuştu kalbi durduğu için düşük yapmıştım 3 ay beklemiştik 3 ayda tutması sürmüştü ama bi tanıdığımda kürtajdan sonra peşine hemen hamile kalmıştı
zeynepsg leylaAraf benim Dr da 2 adet gördükten sonra deneyebilirsin dedi. Şu an 2. Adetimi görüyorum
Mewosss leylaAraf sayılma canım bi kez adet olman yeter demek yani rahmin kendine gelmesi lazım normale dönmesi demek o yüzden bi kes olman yeterli
Tanli1993 6 haflaik düşük yaptim kanamam cok olduğu için kürtaj oldum. Istedigimde 1 ay sonnra gebe kalmıştım doktorum 3 ay yeterli dedi tekrar gebelik icin cevremde o kadar bekleme hormonlar degismeden dedi. 1 kez adet oldum 1 ay sonra denedik ama bu sefer hemen olmadi nci ayda hamile kaldim. Hamile kalmadan önce saglik ocağında genel kanlarima baktırmistim aşırı kansizlik cikti 1 ay düzenli hap kullandim değerler düzene girince 1ay sonunda gebe kaldim belkide kansızlıkdan dolayi hemen olmadı çünkü düşükde inanilmaz kan kaybetmistim. Simdi 6 aylık hamileyim hamdolsun🫠 hemende olabilir aylwr sonrada. Tek tavsiyem yeniden kanlarıniza genel bi baktirin birde olmazsa stres yapip kafaya takmayın. Stres en büyük düşman. Ben kafayı yiyecektim ilkinde hemen oldu simdi nie olmadi kesin rahmime zarar verdiler falan die🙂 kam düzelince rabbimde nasip etti oldu
leylaAraf Tanli1993 ben çok kan kaybetmedim ama dediğiniz gibi kontor şart inşallah hayırlısı ile okur
noble1 Doktorunuza güvenin derim, benim doktorum da bana öyle dedi kürtajdan sonra. Korunmana gerek yok, cinsel hayatına devam et dedi. Bir regl dönemi geçirdim bu ay inşallah olur :)
leylaAraf noble1 işte bana regl dönemi geçir demedi direkt düşünebilirsin dedi ebnde hemen istiyorum.beklemek istemiyorum açıkçası 😔
leylaAraf Prensesannesi96 bende ilaç ile düşürdüm hastanede sonra parça kalır diye kürtaj yaptılar bundna öncede kimyasal geçirdim kimyasal gebelik çok da korkulcak bişey değil l
Nergizos Düşük ya da kuretajdan sonra tekrar muayeneye giderek içerde herhangi kalan birşey var mı herşey yolunda mı buna bakıyorlar. Sadece düşük yaptıysanız kuretaj yapılmadıysa bu biraz daha gebeliği kolaylastirabilir. Çünkü kuretajda rahim tabakasini kazıyor Dr. Gebelik oldugunda ya da adet olacağımızda kalınlaşır.
leylaAraf Nergizos yok kürtaj oldu mecbur bakalım hayırlısı olsun haftaya kontrolüm var inşallah hemen gebe kalırım 😔
Zuleyha_Evren İlk gebeliğimde ben de düşükle kürtaj oldum 12. Haftamda. Doktor bir engel görmedi sizinki gibi hemen düşünebilirsiniz dedi. Özellikle bu şekilde sonlaninca insan hemen olsun istiyor tekrardan. Bir sorun olmamasın rağmen sırf kendi içimi rahatlatmak için tüm kan değerlerime tekrar baktırdım sağlık ocağında. Çünkü ortada hiçbir sebep yoktu. Kan pıhtılaşmasına işte ne bileyim bütün hormonlarıma falan derken bir ay öylece geçti adet olmayı bekledim çünkü. Bir ay da eşim beklemek istedi toplamda iki ay bekleyip tekrar denedik. Allah’a çok şükür nasip etti Rabbim. Şimdi 27 haftalığız her şey de yolunda binlerce kez şükürler olsun. Sadece rahat olun stres yapmayın. Allah’ın izniyle en hayırlı zamanada tekrar olur inşallah.
leylaAraf Zuleyha_Evren maşallah Allah’ım size bağışlasın inşallah benimde hemen olur bı sorun olmaz bende sağlık ocağında kontorl yaptircan bu kan pıhtılaşması için de yapılıyor mu sağlık ocağında acaba
shadan Bende 12. Haftada düşük yaptım geçen sene. doktorum beklemene gerek yok dedi ama benim içim rahat etmedi başka bi doktora gittim o mutlaka 3 beklemen gerek rahmin iyice kendine gelsin diye tavsiye etti bende öyle yaptım ve Allaha şükürler olsun 3 ayın sonunda hemen hamile kaldım şimdi 32. haftamızdayız darısı sizin ve bebek bekleyen her kadının başına
leylaAraf shadan maşallah sağlıcakla kucağına alırsın inşallah hayırlısı olsun inşallah bende en kısa zamanda tekrar gebe kalirm
Nergizos leylaAraf yok cnm yapmıyorlar Tıbbi genetik polikliniğine olan bir hastaneye gitmen gerekiyor
Zuleyha_Evren leylaAraf sağlık ocağına bir sorun bence. Ben kan pıhtılaşması için de değerlerime baktırmak istediğimi söyledim tamam onu da isteyelim dedi. Sağlık ocağında yapıldı yani benimki. Önce sorun sonra yoksa hastaneye bakın bence