Ayaz1588hnf Oksapar igne kahverengi lekelenme yaparmı acil lekelenmem var doktora gttim bebegim gayet iyi etrafında kanama yok kese iyi rahim uzunlıgı iyi ama kasık agrım ve lekelenmem var 16 haftalık kaybım var yardım
Gumus25 Ayaz1588hnf ben en başından beri oksapar kullanıyorum oyle bir şey olmadı. Doktor ne yorum yaptı
Kubraakkk Ayaz1588hnf evet yapıyor canm doktorum bi hafta kestirdi sonra tekrar başladım ama kötü birşey değil merak etme
Ayaz1588hnf Coraspirin kullanıyordum onu kestik oksapara basladık şimdi onu da kestim 3 güne belli eder dedi doktor bebek iyi diyor ama kahverengi lekelenmem devam edio bnde cok korkuyorum bebegime bişey olcak diye 12 haftalık hamileyim
Ayaz1588hnf Daha sabah gttim doktora progestan kullanıypruö düşük ignesi hergün gidiyorum bi skntı gözmuyor diyolar psikolojim bozuldu artık
Omerikra Bende coraspirinle oksapar ikisini kullaniyorum.dun tup bebek.transferi oldum.doktorum lekelenme olabilir demisti.
wintersun Ayaz1588hnf Benimde kahverengi lekelenmem oldu hemen doktora gittim bebek için sağlıklı hiç birşey yok dedi bu akıntılar normal dedi progestan yazdı 1hafta dinlenmelisin kendini yorma dedi