Merhaba hanımlar nasılsınız? Benim sorum isteğe bağlı sezeryan ile ilgili. Ben 6 Subattaki depremden çıktım. o zaman 22 haftalık kadardik şimdi 36 hafta yim.bazi ufak sağlık problemlerim var ( nefes darlığı , hipotroidi, hamilelik şekeri , birazda korku ) Normal doğum yapmak istemiyorum, yadirgamayin lütfen kendimi o kadar güçlü hissetmiyorum ,sezeryan olmak için doktorlar hangi gerekçeleri kabul ediyor