Merhaba arkadaşlar. 13 haftalık gebeyim, bu hafta fetal dna test sonucum çıktı ve bebişimizin kız olduğunu öğrendik. Aklımızda Duru ismi vardı ama kısa olduğu için yanına bir isim daha koyabiliriz diye düşünüyoruz. Duru ile uyumlu isim önerileriniz varsa paylaşır mısınız? Şimdiden teşekkürler 🌸