Kızlar çarşamba randevum var daha doktora gitmedim. 24+3 gebeyim. Şimdi ben kabızım. Gaz problemim de var. Bu durumu 2. Kez farkedişim. Tuvalete gittiğimde klozete oturuyorum afedersiniz gazımı yaparken dışkılıyorum. Ama şöyle tuvaletimi öyle yapmıyorum. Çıkışını da hissetmiyorum. Afedersiniz düşen bir şeyde yok zaten. En son işim bitip silip yıkayım derken bi bakıyorum peçetede dışkı var az da olsa ishal gibimsi böyle. Ama ishal değilim ve yapamıyorum yani zaten tuvaletimi. Normalde gaz yaparken olmuyor. Dediğim gibi bu ikinci oluşu ve klozete oturduğumda oluyo gaz yaparken. Bu neden olur yani internetten baktım ama doğru dürüst bir bilgiye ulaşamadım. Çarşamba zaten doktoruma sorucam ama bilen vardır belki ya biraz telaş yaptım