Ya kızlar kaç gündür bakıyorum dogru düzgün bi pijama takımı bulamadım siz neler aldınız nerden aldınız? Dantelli güpürlü sabahlıklı bişey istemiyorum sade olsun istiyorum aynı zamanda dogum sonrası da kullanabileceğim bişey önerir misiniz catherines baktım evet güzel ama baya pahalı geldi suwen den aldım önü fermuarlı kısa kollu kumaşı cok kötüydü iade ettim temmuz ortası dogumum olacak aldıklarınızın resmini atar mısınız?