Yazmelegi_ Syma_07 almadım almayı da düşünmüyorum çünkü esimin kuzeninin çocuğu var mama sandalyesinde bir dakika durmuyor kıpır kıpır boşa almışlar yani onu görünce bende almaktan vazgeçtim
Yazmelegi_ Syma_07 bende öyle düşünmüştüm yani ilk zamanlar için gayet iyi sonrasında durmaz diye vazgeçtik gerçi son aklımıza bakar da bilmiyorum yani😃😁😁
Liliales Syma_07 yeğenime kiwi marka almıştım gayet kullanışlı 2 buçuk yaşında hala çok severek kullanıyor yemeğini hep onda yemek istiyor. Yemeği hazırlanırken hemen ona oturup beklemek istiyor 😂 ama ikeanın mama sandalyesi de çok öneriliyor
Deletedmom_106 Syma_07 ikea antilop modelin çakmasını aldım 😄 çok ta memnunum . Kuzum 2 yaşında kullanıyo 4 yaşına kadar da kullanılır normal sandalyeden masaya yetişme şansı yok önündeki tepsiyi çıkarıp normal sandalye gbi de kullanıyorum . Bnce kullanışlı