Kardelen55 Esramin ben de özele gidiyorum detaylı ultrasona 13 haftalıklen girdim kız gibi ama belli olmaz bu haftada dedi nasıl hemen teşhis koymus sizin doktor🙈 ben de çok merak ediyorum cinsiyetini
Burhanesrin Ben 11+4 te öğrendim eğer bebegin pozisyonu göstermeye müsaitse öğrenirsin fakat bazen bebekler göstermiyor ve 6.aya kadar öğrenemeyen de var niye merak ediyosun ki sağlıklı olsun da kiz erkek farketmez sonuçta.bana kalsa ben de öğrenmezdim ama direk doktorum söyledi beklemediğim anda
Kardelen55 Esramin 😂 olsun oğlan da bizim kız da bizim hayırlı bir evlat olsun da erkek evladın da karizması var canım 😉