İlk kızımda bende de ne baş ağrısı ne bel ağrısı olmuştu çok rahat geçmişti sadece ameliyat yerim zorlamıştı. Bunda da tam tersi oldu ameliyat yerim neredeyse hiç ağrımadı ama başımı ayağa kalktığımda tutamıyorum kahve falan vızz hiç birşey işe yaramıyor