Dra21 ah canım bundan aylardır çekiyorum. Suan 30. Haftadayım hemoroid fırlamıstı artık baskıdan ki hamilelikten önce hemoroid nedir bilmezdim. Ama şuan şişlik indi çok şükür eskisi gibi rahatsız etmiyor artık. Yani ilerleyen haftalarda benim daha iyi oldu gözün korkmasın. Sadece ishal de kabızda olmamaya dikkat et yoksa o baskı hissi direk hemoroide çevirebiliyor. Bende öyle oldu.