esmerella37 kzlar ben 2 sene once fılan oynuyordum bırkmıstım evleneli tekrar oynamaya basladım ama eskiden evo oyun vardı 4-4 catısıyorduk o oyunu bulamadım adımı degıstı acaba 😂😂
usenmedimyaptimbirvelet esmerella37 bende uzun süre oynamıyordum eşim yüzünden tekrar başldım yemekten sonra oynuyoruz hadi bir el diye diye 5-6 ele çıkıyor djjdjd
esmerella37 usenmedimyaptimbirvelet aymen bende oyle basladım calıstıgım yrde bile oynuyom simdi as a gidiyoruz 😂😂
Sila66 esmerella37 oynuyoruz eşimle arada gırıyoruz asıl hesabım gıttıkten sonra pek oynayasım gelmıyooorh unvanlarım vardı 🥲🥲🥲 ı😂 dedıgın arena kadkdkkd orası cok kısa ama