Kediler ben 3 yıl önce almıştım ilk 2 ay 2 haftada bir atıyorsunuz, 1.ayda yavaş yavaş dökülüyor bence 5-6 ay kullanmak lazım.sonra kontrol atışlarını yapıyorsun zaten çıktıkça. Ben çok düzenli kullanmadım çıktıkça yaptım baya baya azaldı %90 falan. 7-8aydır kullanmıyordum şimdi hamilelikten çıkanlar için gene atış yapıyorum ara ara baya incelterek döküyor. Annem ve yengeme de aldım onlar da baya memnun kaldılar. Bu arada benim önceden sert değildi kıllarım ama yengemin sertti onda daha da hızlı etkili oldu. Kullanımı büyük rahatlık ve daha hijyenik. koltuk altını 5 dk da yapabiliyorsun genital de öyle. Ben banyo sonrası rutinime eklemiştim gördüğüm tüyleri alıp atış yapıyordum tüyler inceldi çıkma süreleri uzadı. Koltuk altı ve bacak daha hızlı etkili oluyor genital daha yavaş dökülüyor. Benim aletin 5derecesi var ben hep en yüksek derece ile atım yaptım alerji acıma falan yapmadı. Daha önce 5-6seans lazere gitmiştim cildim kabarmıştı o yüzden ev tipine geçtim