AnnesiyimM53 Kızlar birşeyi merak ediyorum 22 haftalık gebeyim hareketleri hissediyorum yanlız bazıları diyorki sen elinle karnına tık tok yapınca tepki veriyor böyle birşey deneyip bebekten tepki gören var mı ☺️☺️
Sevval0308 AnnesiyimM53 canım 17 nin sonunda pıt pıt 21 de net hissettim. Ama elimle tık tık yapipi tepki alma 25 den itibaren oldu elhamdülillah 🥰
Zuleyha_Evren AnnesiyimM53 evet karnınızda hareket ettirin elinizi o da tepki veriyor. Yani en azından benimki öyle. Bazen sırf onu hissetmek için bile yapıyorum hafif karnıma bastırarak.
Zeynepikranur AnnesiyimM53 uykulu olduğu zamanlara denk gelmıs olabılırsınız sık sık deneyın tepkı verecektır❤😄
Miran41 AnnesiyimM53 yok öyle bişi yaaa. Elinle karnını hareket ettirince beşik etkisi yapıyor daha çok uyuyor
Sevval0308 AnnesiyimM53 Allah sağlık sıhhat afiyet versin her dönemi de çok özel.ve güzel hiç birşey için hareket etmememiz lazim aslında ❣️🥹🫂
Zuleyha_Evren AnnesiyimM53 benimki zaten çok erken hareket etmeye başladı. Ama karşılıklı tepki almaya 20-21.Haftamda başladım. Şimdi 27. Haftamdayım.
Yldzdlbb Kızlar peki sizde de oluyor mu gündüzleri pek hareket etmiyor ama akşam ve gece olunca hareket ediyor ?
AnnesiyimM53 Yldzdlbb bende çok oluyor bu ☺️☺️ bu demek oluyorki doğumdan sonrada böyle olcak vee bizi gece uyutmayacaklar ☺️🤣
Pamugunanesi AnnesiyimM53 Gayet normal canım bazıları erken hissediyor bazıları geç ben geç hissetim şimdi 34+4 teyim çok hissediyorum hatta uyutmuyor beni bazen erken doğum riskim bile oldu
Serap-asel AnnesiyimM53 arada bir bakıyorum sesı çıkmazsa karnımı okşuyorum biraz dokunuyorum kıpırdıyo tekmeliyo😀22.haftadayım bende