 selam kızlar benım testlerim sürekli böyle oluyor bu ay dünkü dedim bugüne yumurtlama olur dedim ama silikleşmiş yine takvimim yarına yumurtlama var olarak gösteriyor kafam karıştı bu ay adet biter bitmez 1 dolu 1 boş değerlendiriyorum sizce tutar mı bu ay ?😔