hayalperest2310 Kızlar fatura geldi 0 tl yazıyor acaba bundan sonraki yansır mı faturaya merak ettim normalde 31 mayısa kadar ücretsiz deniliyor da
Tbayram hayalperest2310 123esr_ internetten okuduğum kadarıyla 25 metreküpün altı ücretsizmiş. Dikkat etmek gerek arkadaşlar ücretsiz diye yakıp sonra sorun yaşamayalım.
Gumus25 hayalperest2310 hayir gelen ilk fatura 0 olacak. Sonrakilerde 25 metreküp kadar olan kısım 0 sonrasi fatura edilecekmis