aslikls3 Kızlar 12+1im bugün az önce tuvalete gittim peçeteyle sildiğimde açık pembe kan gördüm tuvalete baktığımda aynı şekilde biraz da orda vardı. Doktorumu arayacağım şimdi ama bir bilen ya da başına gelen var mıdır?
Miran41 aslikls3 ben de oldu 12 haftalıkken. Nasıl kanıyorum ama bir bardak dolusu kırmızı kan adet gibi. Paristeyim o zaman da geçenin bi yarısı hava buz doktora da gidemedim sabah giderim Allah büyük dedim. Sabah gittim kalbi atıyordu sebebini söyleyemedi oranın doktorları mal gibi gerçekten Türk hekimleri diye bi gerçek var
aslikls3 Arsennnn çok mu oldu kanaman yoksa az mı? Doktorum da tekrar olursa, çoğalırsa ya da rengi koyulaşırsa acil bakalım dedi yoksa yarın sabah kontrolümüz var zaten öyle bakacak. İlk kez başıma geldiği için biraz korktum ilk hamileliğimde de olmamıştı 😢
Tugceyk Arsennnn bende sizin gibi 13 haftalıkken yaşadım 1 gün hastanede kaldım. İğne vuruldu hastanede ve progestan fitil kullanmaya başladım. İnşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayi nasip eder miniklerimizi 🙏
Arsennnn aslikls3 Tabiki çok kanamam oldu sonrasında 3 haftada ara ara da kahverengi kanamaya dönüştü inşallah sağlıkla kucağımıza aliriz
Miran41 Şuan 28. Haftadayım bebek sağlıklı benimm plesenta aşağı yerleşimli belki de ondan kaynaklı olabilir dedi buradaki doktorum plesenta arkasında kan birikmiştir Bende çok sıcak bi duş almıştım ondan sonra kanadı böyle
Sinemalmila 4+5 günlükken kanamam oldu 12.haftaya kadar ilk duphonton sonra progestan kullandım şimdi 26haftaligim gayet iyiyim doktorun dediği tek şey kendini yorma yat dinlen demişti hiç bir iş yoama uzan dinlen