Nilaybldk Devlet Hastanesi’nde kontrollerine devam edip cinsiyetleri kaçıncı hafta öğrendiniz ben 17+2 yım bugün kontrolüm.vardi ama 20.haftada kesinleşir diyip söylemediler .Ankara’da tavsiye edebileceğiniz devlet hastanesi varmi
Zeykan Nilaybldk devlet olarak bilkent şehir hastanesine gidiyorum aciline gitmiştim. Asıl doktor özel ortadogu hastanesinde Hande hoca gerçekten mükemmel birisi
Senaykork Nilaybldk valla Etlik Zübeyde erkek dedi etlik şehir kız kız dedi 13-15 haftalarda 18-20 haftalarda Pursaklar duru tıptaki Ayşe Alparslan hocaya gittim 160 TL muayene ücreti , %99 kız dedi
Smry Valla ben detayliya kadar devlet hast takipliydim ozamana kadar net bişey demedi Dr. sorduğumda da sadece kıza benziyor diyordu net bişey hiç demedi ve gelen herkese ayniseyi diyormuş neden cinsiyeti tam olarak söylemedikleri hakkında bilgim yok ..